Friday, November 15, 2013

Hiwa nin Kikilaw

Ako nagrirop, nagbutwa, naghiling,

Nakadiskubre: May sinehan sa dagat?

Ahahay! Estoryahon ko.

Sa irarom nin dagat palan

bako man hararom o kantil an diklom,

hababaw sana, alagad, dae mo matugkad.

Rinukrok ko an irarom, abot ko an hilahil.

Mansayon nanggad an palibot.

Alagad, dae akong nahihiling!

May sira akong nakapa, inda ko kun iyo:

Marupugon an likod niya, makubalon,

baga higante. An daghan makunoton na an kublit.

Kinaputan ko, naghilap ako nin laman!

Masarumsom an namit kan sira, aw inda,

kun ibubo, eheste, ibusbos mo na

an sinilihang suka na an sangkap mapait.

Paborito ni agom, ahahay!

Aba anang kulog!

Bakong masapog o gisik an kikilaw.

Marimrim an namit sa kinatahawan.

Halat!... Ano yan, rimoranon?

Ay sala, kasili!

Ay sala, butbot!

Ay sala, pating!

Ay sala, olob!

Ay sala, butete!

Ay hala, muro ko baga ini!

Gadana an TV!

Ahaharayyy!

No comments:

Post a Comment